.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشتازی ایران در حوزه بهداشت و درمان
معاون اجرایی رئیس جمهور از پیشتازی ایران در حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید صولت مرتضوی در مراسم نمادین ورود امام خمینی (ره) در فرودگاه رامسر با بیان اینکه در حوزه توسعه بهداشتی و درمانی با خیلی از کشور‌ها پیشتاز هستیم، گفت: اگر تحریم‌ها نباشد بسیاری از شهر‌های کشورمان مقصد توریسم درمانی منطقه خواهد بود.

دشمنان این مرز و بوم و دشمنان انقلاب اسلامی همیشه درصدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و امروز در جغرافیای طبیعی ایران و در جغرافیای سیاسی جهان، استقلال طلبی هر روز شعله ور‌تر می‌شود.

به گفته مرتضوی انقلاب اسلامی در حوزه سلامت، فناوری، نانو و بخش‌های مختلف علمی به شکوفایی رسیده و کشور‌های دیگر نیز در حال الگوبرداری از این پیشرفت‌ها در حوزه‌های مختلف هستند.

قدرت نرم جمهوری اسلامی، ملت‌های مظلوم جهان را با لباس رزم زینبیون و حیدریون در کشور‌های مختلف منطقه به میدان آورده و حضور اشغالگران را به چالش کشیده است.

به گفته معاون اجرایی رییس جمهور کشور‌های سلطه گر امروز بدنبال خروج از کشور‌های همسایه هستند چرا که دیگر توانایی مقابله ندارند.

حسینی پور استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اگر امروز در کشور دارای امنیت هستیم به برکت خون شهدا است، گفت: خیلی از جوان‌ها با لبیک گفتن به آرمان‌های امام (ره)، انقلاب اسلامی را رقم زدند و هنوز از مواضع انقلابی خود عقب نشینی نکردند.

امروزه در اکثر حوزه‌ها به برکت بصیرت مردم جزء چند کشور برتر دنیا هستیم.

به گفته حسینی پور بصیرت مردم به همراه رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌های دشمنان در منطقه نقش بر آب شد.

امروز مسئولان استان با لبیک گویی به ندای رهبری و رییس جمهور باید جهادگونه برای رفع مشکلات موجود در میدان حضور پیدا کنند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.